[manse-modeemi] Re: loppujen kamojen roudausta

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Sat, 29 Dec 2001 11:32:50 +0200

Jussi Hämäläinen wrote:

> [...]

Olisit huolinut kerhoon useiden monivuotisten jäsenten jäseneksi
pyytämän, pyyteettömästi auttamishaluisen autonkuljettajan, joka on jo
aiemminkin kuljetellut kamojanne, niin hommat saattaisivat toimia.
Maailmassa on karme^Han laki.

> Kello on 11.12 eikä täällä ole vieläkään ketään muuta. Huoh.
> Saamattomia olette.

Logiikkasi kusee. Muut nimenomaan eivät ole. Heillä taitaa olla Elämä.

Pinna se on minullakin, btw. Vaikken kenellekään olekaan vaikeuksia
halunnut, vaikka olisi ollut mahdollisuus ja aikomuksiani asian suhteen
minulta tiedusteltiinkin. Haluan edelleen auttaa muita teekkareita
asioissa, joiden suhteen minulla on valtaa ja mahdollisuuksia.

Ja nyt sinulle "vittuiltuani" varmaankin pidät huolen, ettei yliopiston
lukittunutta tunnariani avata koskaan...?

Mitenkäs muuten, kun tulen JOO:lla opiskelemaan TTKK:lle, evätäänkö
vuokralevyhakemuksenikin, vai onko sekin sinun takanasi?

Wannabe-"n0lla@modeemi.fi". Hyvää Joulua & Uutta Vuotta sinulle, Jussi.
--
Mika.
  :) :)   Klikkaa markka lapsosille ja itsellesi hyvä joulumieli!  (: (: