[manse-modeemi] Re: Karskit miehet vittuilee tuelta. ;-)

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Fri, 18 Jan 2002 18:18:43 +0200

Harri Inkinen wrote:

> Älkää hyvänen aika lopettako, me muut saamme monta kertaa päivässä hyvät
> naurut kun seuraamme isojen miesten yksityistä tappelua julkisella
> keskustelufoorumilla.

Pöh. Eliitti on Ebayttömille nörteille! Tulkaa Sfnetin puolelle
seuraamaan minun ja Seppo Lehdon sotaa. =)

<URL:http://groups.google.com/groups?q=Seppo+Lehto+Mika+Pirhonen&hl=fi>

Hiski Haapojakin lähetti jo puhelinnumeronsa, että voimme yhdessä mennä
tunnistamaan Sepon lipaston aulamikroilta. ;-)

Ja raiskaus- ja tappouhkauksia Sepiltä saanut nainen pyysi kirjeessään
antamaan Sepon kuvan, kunhan sen saan. TTKK:n mallitytöt ovat jo
kutsuneet minua bileisiin viime kevään ansiosta, mutta kohtahan mulle
lohkeaa lipastoltakin... ;-)

Lehdeon oven taakse minua on neuvottu olemaan menemättä, koska sieltä on
aiemminkin takavarikoiduttu laittomia ampuma-aseita. Edes henkivartijan
kanssa. Ja Seppohan haastaisi siinä tapauksessa uhkailusta
oikeuteen...ja varmaan kaiken lisäksi voittaisi jollain
porsaanreiällä... Suomi on oikeusvaltio... :-/

Lähden tästä poliisilaitokselle raportoimaan. Välillä täytyy kirjoittaa
fyysisiin papereihin (!) nimiä alle. ;-)

Mika.
--
Testaa, onko välityspalvelimesi konffattu oikein: http://20_.go.to/_10/]
...Pliize, dånot fock wit dislexik peeple öbout theer trabbls, olraight?