[manse-modeemi] Re: ssh-uudelleenasennus, avaimet vaihtuivat

Jussi Hamalainen count@theblah.org
Wed, 26 Jun 2002 06:28:35 +0000 (UTC)

On Tue, 25 Jun 2002 14:50:16 +0000 (UTC), Timo Alatalo wrote:

> Olikos tähän vaihdokseen hyvätkin perustelut? (Ei siis
> sillä, että sillä mitään väliä olisi, mikä ssh
> modeemin koneilla pyörii, mutta ihan vaan mielenkiinnosta.)

Minua alkoi ottaa päähän eri ssh-versioiden ja avaimien kanssa
sählääminen. Helpompaa kun kaikki ylläpidettävät koneet ovat edes
jotenkin yhdenmukaisia. Lisäksi OpenSSL on melkoinen kasa kuraa ja
se ei toimi kunnolla esim. Digital UNIX:ssa. Se, miksi viimekädessä
valitsin sen Oikean<tm> SSH:n, on sitten oikeastaan vain pelkkää
mutua.

--
Modeemin BOFH,

-=[ Count Zero / TBH - Jussi Hämäläinen - email count@theblah.org ]=-