[manse-modeemi] Re: Modeemin prujut

Jarmo Jaakkola jammule@iki.fi
Wed, 9 Oct 2002 13:00:30 +0000 (UTC)

In article <ans0c8$m9s$1@news.cc.tut.fi>, Järvinen Hannu-Matti wrote:
> Ilmoitin 25.9., että käyttöjärjestelmien pruju olisi haettavissa
> monistettavaksi ohjelmistotekniikan laitoksen sihteeriltä. Koska sitä
> ei oltu 4.10. mennessä haettu monistukseen, annoin tehtävän Titelle.
>
> En tiennytkään, että Modeemilla on niin paljon rahaa, että se
> ylenkatsoo tällaisia pikku rahapuroja.

Allerkirjoittanut tunnustaa syyllisyytensä ilmoitettuun tapahtumaan.
Kompastuin spostiohjelmani asetuksiin, josta syystä en huomannut
kyseistä ilmoitussähköpostia.  Sain asiasta eri henkilöiltä huomautuksia,
mutta silti se ei jostain syystä saanut minua tonkimaan postilaatikkoani
läpi kunnolla ajatuksen kanssa.

Siispä Wumba(tm) kuuluupi kohdistaa minuun.

Ja ei, kyseessä ei ollut mikään tarkoituksellinen tapahtuma, vaan
inhimillinen kämmi.  Joskin erittäin paha, ottaen huomioon Modeemin
taloudellisen tilanteen.  Harmistukseni (ehkäpä pikemmin ??tutukseni) asian
johdosta on suuri.

--
  Jarmo Jaakkola, kirjavastaava, Modeemi Ry