[manse-modeemi] Re: Vuosijuhlakokousta su 29.9.2002

Karri Huhtanen kh@erwin.ton.tut.fi
25 Sep 2002 22:51:06 +0300

Pekka Vuorela <pvuorela@d262c.mtalo.ton.tut.fi> writes:

> Kuten tarkkaavaisimmat jo saattoivat viimeisimmästä hallituksen kokouksen
> pöytäkirjasta huomata, pidetään ensi sunnuntaina, 29.9.2002, kello 16
> kerhohuoneen suunnalla kokousta Modeemin 25v-juhlien järjestämisestä.
> Paikalle toivotaan juhlien järjestämisestä kiinnostuneita ja/tai tietäviä
> ihmisiä.
>
> Fukseille muistutuksena, että kerhotoiminnastakin saa pisteitä :)

Saataisiinkos sinne kokoukseen jostain tämän vuoden fuksipassikin niin
voisi katsoa mitä muita soveltuvia kohtia pisteiden saamiselle sieltä
voisi löytyä? Esimerkiksi sellainen kuin vuosijuhlanakki on ainakin
ollut passissa silloin, kun minä olin fuksi ja huhu keväältä kertoi,
että monia muitakin kohtia voi soveltaa niin, että kerhotoiminnasta
saa pisteitä (varmaan esim. Passwordiin kirjoitetuista jutuista /
muusta työstä).

--
Karri Huhtanen