[manse-modeemi] Password 200?

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon, 2 Sep 2002 09:14:59 +0000 (UTC)

Olisi taas aika että Password (se Modeemin legendaarinen, tasaisen
satunnaisesti ilmestyvä lehti) olisi aika rykäistä pihalle... On vain
pieni ongelma...lupauksista huolimatta, minulle asti materiaaliksi
lehteen on päätynyt vain _yksi_ artikkeli (omien artikkelieni
lisäksi).

Eli: Jos sinulla on edes ajatus tekstistä joka olisi hyvä saada
lehteen, let me know. Vielä parempaa on jos moinen artikkeli on jo
valmiiksi kirjoitettuna jossain odottamassa julkaisua.

Etsin myös yhtä (ainakin) vapaaehtoista hoitamaan mainosten
myynnin. Homma oli tarkoitus olla minun harteilla mutta töiden ja
fyysisen sijaintini (asun nykyään/edelleen Helsingissä) on tuo varsin
työlästä ja siksi haluaisinkin sen siirtää jollekulle joka hommaan
paremmin pystyy keskittymään.

Kiitos jo etukäteen!

--
- Tommi -