[manse-modeemi] Re: Spamassassin....

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Fri, 11 Jul 2003 18:58:32 +0000 (UTC)

Anssi Saari <as@sci.fi> wrote:

> Pitäisi varmaan .procmailrc:ssä työntää halutut mailit
> spamassassinille, ei se ihan itsestään sentään hoidu.

Jep, eli .procmailrc:n tälläinen loitsu:

:0fw
| nice -n +5 spamassassin

Tuolla menee mailit spamassassinin kautta ja palautuvat sitten taas
procmailille käpisteltäväksi.

:0:

Ja tuolla säädöllä spämmiksi määritellyt sitten kilantaa tuohon omaan
folderiinsa.

Olen myös hieman hienosäätänyt omaa .spammassassin/user_prefs
fileä. Esim.:

# How many hits before a mail is considered spam.
required_hits           3

Ja sitten hieman fixattuja pisteitä:

score BAYES_30             5
score BAYES_40             5
score BAYES_44             5
score BAYES_50             5
score BAYES_56             5
score BAYES_60             5
score BAYES_70             5
score BAYES_80             5
score BAYES_90             5
score BAYES_99             5
score HTML_60_70           5
score HTML_LINK_CLICK_HERE 5
score HTML_MESSAGE         5
score HTML_WEB_BUGS        5
score IN_REP_TO            0
score MIME_HTML_ONLY       10
score MSGID_GOOD_EXCHANGE  0
score SUBJ_HAS_SPACES      5
score UNSUB_PAGE           1
score USER_AGENT_VM        0

Joo, tiedän että noi on hieman jyrkät mutta minä haluan ne noin ja
sillä hyvä..:) Muut saa säätää omansa kuten lystäävät.:)

Noilla magioilla kaiken pitäisi toimia kokolailla hyvin. Pientä
hienosäätöä kannattaa kuitenkin harrastaa että mahdollisimman hyvä
tulos saavutetaan.

--
- Tommi -