[manse-modeemi] Re: Spriten mutt?

Anssi Saari as@sci.fi
Tue, 06 May 2003 23:34:42 +0300

Tommi Raulahti <drdoom@modeemi.fi> writes:

> Hum... testasin tuon juuri äsken itse ja inbox (joka minulla sijaitsee
> $HOME/Mail:ssa) aukesi ihan niinkuin pitikin.

Kysymys on siis /var/spool/mail/as:stä. Sama ongelma esiintyy kyllä
kotihakemistossanikin, liittynee siis jotenkin NFS:ään. Paikallisella
levyllä /tmp:ssä tulee tuo ilmoitus, mutta siellä oleva mailboxi on
kuitenkin kirjoitettavissa.

Mielenkiintoista sinänsä, oli ihan sama ongelma taannoin Saunalahden
Unix-koneissa, tosin errno hieman eri kun siellä on Solaris. Eivät
kyllä kertoneet mistä johtui ja miten korjattiin.

Tuli kokeiltua aiheuttaako .muttrc:ni tuon jotenkin, mutta ei. Niin,
fantalla toimii ja muillakin koneilla, pepper ja jolt ainakin.

> Fantan ja spriten pitäisi olla jotakuinkin identtisiä asetuksiltaan
> joten kun olen saanut softia toimimaan fantalla, on ne pikatesteissäni
> toimineet moitteetta myös spritellä.

Mahtaiskohan spriteen saada oikein manuaalisivutkin? /usr/man näyttää
sangen tyhjältä.