[manse-modeemi] Re: Fanta huonossa hapessa

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Wed Dec 28 07:21:01 2005

Tommi Raulahti <drdoom@modeemi.fi> wrote:
> Fantasta on hajoamaisillaan /sr:ää pyörittävä levy ja tästä syystä
> ko. kone voi juuri nyt varsin huonosti. Tilalle on tulossa uusi levy
> 'pian' joten yrittäkää kestää... kun levy on vaihdettu, ilmoitellaan
> asiasta taas uudemman kerran.

Äh, olin onnistunut typottamaankin.. kyseessä siis tietenkin /usr ja
ko. levy on todellakin erittäin huonossa kunnossa. Uusi levy
asennettaneen pikapuoliin ja voisi olla että siihen väliin mahtunee
vielä käyttiksen uudelleen asennuskin (lopputuloksena voi olla
tuurilla jopa stabiilimpi kone kuin mitä fanta on nykyään..:). Muutoin
mikään ei tule näkyvästi muuttumaan... toivotaan ainakin..:)

--
- Tommi -