[manse-modeemi] Re: Fanta

Anssi Saari as@sci.fi
Mon Mar 28 13:16:01 2005

Jussi Hamalainen <count@theblah.fi> writes:

> No voisitko itse kääntää sen haluamallasi tavalla johonkin siten,
> että se asentuu /opt/localin alle, niin sanon sille make install?

Joo, nyt olisi. Tuo pepperillä oleva betaversio onkin aika hidas ja
mule-tukikin puuttuu. Käänsin 21.4.17:n pepperille ja fantalle ja ne
löytyvät nyt hakemistoista /work/as/xemacs-21.4.17-pepper ja
/work/as/xemacs-21.4.17-fanta.

Fantan jpeg-kirjasto on ilmeisesti niin vanha ettei kelvannut, joten
fantan Xemacsissa ei ole jpeg-tukea.

Niin, ne paketit pitää asentaa lisäksi. Näemmä "all packages" ei
tarkoitakaan ihan kaikkia vaan pitäisi olla siis nämä kaksi:

ftp://ftp.fi.xemacs.org/pub/mirrors/ftp.xemacs.org/pub/tux/xemacs/packages/xemacs-all-mule-packages.tar.bz2

ftp://ftp.fi.xemacs.org/pub/mirrors/ftp.xemacs.org/pub/tux/xemacs/packages/xemacs-all-packages.tar.bz2

Puretaan hakemistossa /opt/local/xemacs.