[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 14.05.2001

Suvi Melakoski sunnu@cc.tut.fi
Mon Jun 26 14:52:49 2006

Tommi Raulahti <drdoom@modeemi.fi> wrote:
: Tuohon on valitettavasti kerrottava yksi pieni fakta: Maksettuja
: jäsenmaksuja _ei_ palauteta. (ei edes siinä tapauksessa että
: jäsenhakemus hylätään). Tai tämä käytäntö oli ainakin kun olin itse
: Modeemin hallituksessa (ei nyt niin kamalan kauan aikaa sitten).

No huh huh. Jos hallitus toteaa, että on liian vaikeaa maksaa sitä
takaisin edes tällaisessa tapauksessa, minä vaikka lahjoitan ensi vuoden
jäsenmaksuni Pirhoselle ja olen itse sitten ilman (eli minut voidaan
katsoa ensi vuonna eronneeksi).

Säännöistä ei jäsenmaksun maksamisesta mitään tähän tapaukseen
viittaavaa löydy, mutta sen kuuluisan maalaisjärjen tai vastaavan käytön
luulisi kyllä olevan sallittua.

Mutta mitä sanoo hallitus?

	Sunnu