[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 14.05.2001

Mika Pirhonen mika@pirhonen.com
Mon Jun 26 14:52:51 2006

Kimmo Jukarainen wrote:

> Hallitus toimii kuten edellisenkin hylätyn hakemuksen kohdalla ja
> palauttaa jäsenmaksun jos (kun) asianomainen sitä itse pyytää ja
> ilmoittaa tilinumeron jonne maksun haluaa palautettavan.

Sovinkin asiasta jo sihteerin kanssa, jolle tilinumeron emaililla
tunti-pari sitten lähetin. :)

...Tosin ehdotin kylläkin samalla, että hän saa halutessaan lunastaa
rahat itse ja hän lupasi äänestää moisen option puolesta. Lainasin
nimittäin taannoin häneltä rahaa pariin oluttuopposeen Bottan (Club?)
Manalassa tarjoamaani hyvää viskiä nauttiessamme. ...Islay. ;)

Mutta Matti kun ei asiaa kerinnyt tänne kommentoida ja kerkisi
ilmeisesti myös lähteä töistä ennen vastaustani eikä hänellä toisaalta
tietokonetta kotosalla ole, niin mainitsen tästä mielenkiintoisesta
keskustelusta istahtaessamme kohta grillikatokseemme olusille. =)

Onneksi jätin puita vielä hieman itsellekin, vaikka niille tuntuukin nyt
tulevan aivan liikaa hintaa. Rahasta viis. Ihmissuhteet ovatkin sitten
aivan eri asia. ...Sori, Suvi. :(

.mIKA
--
- - http://www.mika.pirhonen.com/ (http://pcuf.fi/~cooler/gsm/kolmegee/)
 - - "Entä kuka mahtoi söhertää koulureppuihimme kestotussilla 'Aku-setä