[manse-modeemi] Re: /work hajosi

Mika Pirhonen mika@pirhonen.com
Mon Jun 26 14:53:05 2006

Jussi Hämäläinen wrote:

> Fantan /work-levy leikkasi kiinni ja kone piti bootata. Jos tahdotte
> /workin takaisin, tuokaa uusi SCSI-levy. Minä lähden nyt nukkumaan.

Hei! =)

Mulla olis hyllyssä uuden karhea kiva scasikapistus omassa kotelossaan,
tosin siinä on tilaa vielä parille viis-ja-varttiselle tuplakorkeallekin
toosalle, mutta voishan sen palikan siitä vaikka irrottaakin. Turhahan
se tuossa olohuoneen hurkassa on, kun en ole jaksanut werkkowanhuksemme
koiranvirkaa hoitavan puheenjohtajanne luota vielä serverille kaapelia
hakea. Tai siis ilman hubia ei tuu hupia, siihen piuhaan mahtuu vain
yksi pirun Bill-pommikone Thorvaldixin sijaan anyway. :(

...Ai mutta enhän mä olekaan teidän jäsen...ääh. Unohdetaan koko juttu.
;-)

Sori mun myönteinen elämänasenne.

.mIKA
--
- - http://www.mika.pirhonen.com/ (http://pcuf.fi/~cooler/gsm/kolmegee/)
 - - "Entä kuka mahtoi söhertää koulureppuihimme kestotussilla 'Aku-setä