[manse-modeemi] Re: Muutto T-taloon

Erkki Seppala flux@xulfad.ton.tut.fi
Mon Jun 26 14:55:42 2006

jpohamal@modeemi.cs.tut.fi (Jussi Hämäläinen) writes:

> Modeemin pitäisi nyt muuttaa uuteen ja hienoon Nör^H^H^HTietotaloon.
> Oma ehdotukseni muuton kulusta olisi seuraavanlainen:
>
> 1) Pakataan kerhohuoneelta muuttolaatikoihin kaikki sellainen
>    irtotavara, joka on _IHAN_ pakko ottaa mukaan. Kaikenmaailman
>    epämääräiset esineet, piuhat ja paperit laitetaan johonkin
>    läjään - EI ROSKIKSEEN! Kirjakaapin voisi myös tyhjentää ja
>    pakata laatikoihin.

Ja olisi erittäin suotavaa, jos laatikon päälle/sivulle kiinnittäisi
lapun, joka lyhyesti kuvaisi mitä laatikossa on. Tästä saataa olla
riemua purkuvaiheessa.

> 2) Kannetaan laatikot, kirjakaappi ja osa kalusteista uuteen
>    kerhohuoneeseen. Tämä voisi tapahtua vaikkapa viikonloppuna.

Tai vaikka osittain viikollakin. Uudet avainhenkilöt (eli tällä
hetkellä minä, huomenna oletettavasti myös Vuorela ja Hämäläinen)
voivat avustaa kykyjensä mukaan oven availussa?

> Ehdotuksia otetaan kuitenkin vastaan, etenkin kellarivaraston
> sisällön osalta.

Valitettavasti varastotilaa on niin vähän että sieltä on pakko ottaa
mukaan vain oleellinen :-o. Ja yksi ehdotus oli että Modeemin
pöytäkirjat saisi ehkä TTKK:n arkistoihin?

Titaani nyt ainakin, mitäs muuta?-)

     / __// /__ ____  __                              Erkki Seppälä\   \
    / /_ / // // /\ \/ //ircnet                Inside Informatics ry\  /
   /_/  /_/ \___/ /_/\_\@inside.org        http://www.inside.org/~flux/