[manse-modeemi] Re: Muutto

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 14:56:08 2006

Erkki Seppala <flux@xulfad.ton.tut.fi> wrote:

> Avainhenkilöitä uudella kerhuohuoneella ovat potentiaalisesti
> sellaiset henkilöt, jotka kuuluvat uuteen hallitukseen. Sellaiset
> voivat hakea huoneesta 204 avaimen itselleen. Joo, no olen toki
> mailinglistilläkin heille tämän kertonut, mutta kunhan nyt muutkin
> tietävät miten tämä toimii :).

Kannattaa kuitenkin muistaa avaimia jakaessa, että ideaalisin
avaimenhaltija on sellainen joka käy kerhohuoneella usein (eli
suomeksi: pitää sitä läsnäolollaan auki mahdollisimman paljon). On jo
pidemmän aikaa kuulunut natinaa siitä kun kerhohuone on tuskin koskaan
auki kun siellä joku haluaisi käydä. Ei anna kamalan 'aktiivista'
kuvaa Modeemista jos se on kokoajan kiinni.

Tiedän kyllä että ihmisillä on opiskelu/työ yms kiireitä eikä ole
kokoajan aikaa idlata kerhohuoneella mutta olisi hyvä jos ko. paikka
olisi auki ainakin potentiaalisina markkinointiaikoina, voisi
edesauttaa kirja yms myyntiä (joka ei muutoinkaan ole häävi)
pikkuisen.

Että sellaista.

--
- Tommi -