[manse-modeemi] Re: Ostakaa Elämä & kohteiden hissit ja ovet kuntoon

Jouni Karhu kurgan@modeemi.fi
Mon Jun 26 14:57:16 2006

On Sun, 06 Jan 2002 21:39:19 +0200, Pirhonen_Mika <teekkari@iki.fi>
wrote:

>Kukahan se lähetti minulle laittoman uhkauksen henkilökohtaiseen
>sähköpostiin aiemmin uhottuaan _varastaa_ minulta rahaa...?

Ajattelinpa nyt kuitenkin selventää tätä threadia mahdollisesti
lukeville (eikö teilläkään mitään parempaa tekemistä ole?), että
toisin kuin Pirhonen tässä implikoi, minä en ole lähettänyt hänelle
sähköpostia.

Minullahan tosin on postilaatikossani kaksi Pirhosen lähettämää
sähköpostiviestiä, joissa hän jatkaa Modeemille ja modeemilaisille
vittuilua. Mutta mitäs pienistä.

>En aseta follareita, koska peelot eivät niitä noudata. Ei sitten
>liekitetä.

Hehe, manse.toasissahan sitä olisikin ollut varmasti aiheellista tätä
juttua jatkaa.

//JJ