[manse-modeemi] 42 mk:n velkani ex-sihteerillenne (eli flamesodan synnyttänyt jäsenmaksuni)

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:57:27 2006

Kimmo Jukarainen wrote:

> Hallitus toimii kuten edellisenkin hylätyn hakemuksen kohdalla ja
> palauttaa jäsenmaksun jos (kun) asianomainen sitä itse pyytää ja
> ilmoittaa tilinumeron jonne maksun haluaa palautettavan.

Koska olen hyvempien ja asioista parhaiten perillä olevien ja minut
omista oikeissa olevista mielistään hyvin tuntevien ihmisten mukaisen
käsityksen mukaisesti kaikkien silmissä maineeni pilannut Peelo(tm),
vastaan sen antamalla oikeutuksella nyt myös liki vuoden vanhaan
viestiin, vaikka se sotii kaikkia taiteen, sodan ja netiketin sääntöjä
vastaan.

Sain eilen asiaa edelliseltä sihteeriltänne varmistaessani tietää, ettei
jäsenmaksuani oltu vieläkään palautettu, joten jätin siitä kirjallisen
pyynnön postilaatikkoonne.

En uhkaa oikeustoimilla, enkä väitä kenenkään syyllistyneen petokseen,
petoksen yritykseen, varkauteen tai mihinkään muuhunkaan, enkä uhkaile
tai uhoa kautta egoile kenellekään. Mutta toivon, etteivät minua koskaan
tapaamattomat ihmiset enää kirjoittele perusteettomia herjausviestejä
tahi uhkaile oikeustoimilla, julkisesti tai henkilökohtaisesti.

Minulla ei yksinkertaisesti ole enää aikaa tai mielenkiintoa leikkiä
teinien leikkejä, olen sentään reilusti päälle kolmekymppinen mies,
jolla vain sattuu olemaan raskaana olevan tyttöystävä ja sen tosiasian
aiheuttaman endorfiinien jatkuvan roiskunnan ja toisaalta ajoittaista
hengen- ja loukkaantumisen vaaraa aiheuttavan yötyöni vaatiman
luontaisen testosteronitason korkeuden vuoksi olen räiskyvä persoona,
tunnustan. Kilteille ihmisille en koskaan tee mitään, ainakaan fyysistä,
pahaa. Vittuillut kyllä olen, mitä kadun, jos se todella on joitakin
kovin pahasti loukannut. Mutta se kuuluu luonteeseeni, josta ystäväni
pitävät ja kaverini jotenkuten sietävät.

Minun pätevä lakinaiseni kyllä syö mikkihiiriä aamiaiseksi. ;-) <--
kiltin kaverin ystävällisellä mielellä heittämä hymiö, toim.huom.

Minä olen rehellinen, kunnian, ja sanojeni mittainen mies, joten eilen
suutuin kun sain tietää, että olenkin vielä velkaa rahat, jotka luulin
maksaneeni jäsenellenne jo lähes vuosi sitten.

Matti vain oli halunnut syrjään tästä lapsellisesta kinastelusta ja
repinyt sen tilinumerolappuni, koska olin ehdottanut vaihtoehtona sitä,
että hän saa lunastaa ne 42 markkaa, jotka olin hänelle velkaa.

Luulin maksaneeni velkani, mutta eilen hetkeksi suutuin ja vaadin Mattia
tulostamaan asiaan liittyvän kirjeenvaihdon - eli siis julkisen
keskustelun ryhmästä manse.modeemi, kun se onneksi vielä kakkosservolta
(sic) löytyy - että saan laatia kirjallisen pyynnön rahojen maksamiseksi
Matille.

Matti ei niitä pankkiin huoli, joten kassasta on nyt vain sitten
löydyttävä se 42 markkaa, eli tämän ansiosta Yhdistys nyt myös säästää
yhden sentin.

Tai kaksi, koska te olitte alunperin ilmoittaneet 42 Markon olevan 7,07
€rkkiä, vaikka se 7,06 onkin.

Ja joka tapuaksessa nyt riittää, kun annatta Matille käteen puhtaat 7,05
€uroa. Vaikka hän kuinka vastustelisi rahojen saantia, ne on hänelle
annettava - koska ne ovat edelleen minun rahojani - ja minua
lähestyttävä henkilökohtaisella sähköpostiviestillä by
rahastonhoitajanne, jolle kiihkeässä mielentilassa eilen
harakanvarpaisen vain lieviä vittuiluja sisältävän, muuten suhteellisen
asiallisen sepustuksen allekirjoituksen kera laadin, ja annettava
tiedoksi, että rahat on toimitettu ja voin lopultakin unohtaa asian.
Siis sen, että tietämättäni olen ollut ystävälleni lähes vuoden velkaa
erittäin merkittävän ;) summan rahaa, jonka luulin maksaneeni.

Nyt lähden neuvottelemaan erään jäsenenne kanssa parkattuna olevan
domainini (neropats, sen on rekannut bulvaani, joten siksi minun nimeäni
ei löydy rekistereistä, lakinaiseni viisaan neuvon ansiosta, minun
nimeni kun vetää lakisyytteitä puoleensa kuin minä nais...hunaja
kärpäsiä:-)) käyttöön otosta ja mahdollisista hotelli- ja
nimipalveluoptioista, joten minun silmissäni Yhdistyksenne maine ei ole
mennyt, enkä muutamien lapsellisten teinien ilkeilyjen takia suutu
yhdellekään jäsenelle persoonakohtaisesti. Bisnes on bisnestä, teinit on
teinejä.

(Tosin kun saan nettiteinipornopervopornoserverini pystyyn, lakinaiseni
saa varmaankin hyvin nopeasti minulta luonnossa paljon mansikoita, koska
aion laittaa nimeni saitin etusiville ja itseni vastaavaksi
päätoimittajaksi. :-))

Mitenkähän vielä voisin vittuilla teille...hmmm... :) ;) :-) ;-)

Elämöiden, uhoillen, egoillen ja muuten ihan miten vaan,
Mika Pirhonen. =)
P.S. Tyttäystäväni laskettu aika muuten on suunnilleen sama, kuin tämän
lapsellisen sodan aloittaneen ensimmäisen kirjeen, tosin vuoden
myöhemmin. :)
Ja terveisiä Sunnulle, muttei T:lle, ettei se suutu... *hali* ...LOL!
--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>
teekkari@iki.fi € [Testaa rikkooko proxysi RFC:tä:http://20_.go.to/_10/]