[manse-modeemi] Pankit muuttuvat, flametus ei - Re: Hallituksen kokouksen

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:57:37 2006

Pekka Vuorela wrote:

>         Modeemi ry:n hallitus valitsi keskuudestaan seuraavat
>         toimihenkilöt:

Kaskas, erään tässä listassa mainitun henkilön kanssa minulla on tänään
neuvottelu. Ihme kumma.

>         Leonia 800018-70433092:

So. "Sampo". HTH.

>         Merita 224318-5739:

So. "Nordea". HTH.

>         Päätettiin palauttaa Mika Pirhosen jäsenmaksu, kunhan
>         hän ilmoittaa tilinumeronsa _hallitukselle_.

Yritin, tosin tässä ei mainittu osoitetta, ja koska en ole jäsenenne, en
osaa osoitteitanne ulkoa, enkä tahdo vierailla esim. kotisivuillanne.

Arvasin sitten osoitteeksi hallitus@modeemi.fi. Toivottavasti osui
kohdalleen. Seuraavaksi ojennan tilinumeroni neuvottelukumppanillenne,
joka saa antaa sen sitten ihan kenelle haluaa, kunhan "hallitus" nyt
sitten suostuu sen ottamaan käsittelyyn ja minä joudun taas raahautumaan
atk-laitetiloihin tai naapuritaloon. Ja Mattia suoraan sanoen vituttaa,
kun ette voineet vain ojentaa niitä rahoja kassasta.

Teidän takianne minulla on nyt hemmetin moinen kiire sinne neuvotteluun.

;-) <- ihan vittuillakseni tuonkin laitoin... :)
--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>
teekkari@iki.fi € [Testaa rikkooko proxysi RFC:tä:http://20_.go.to/_10/]