[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 17.01.2002

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:58:02 2006

Pekka Vuorela wrote:

>         Valittiin Petri Sabel portaalivastaavaksi.

No eihän tuo ole edes saanut toimitettua minulle työnantajaltaan
portaalini sopimuspapereita. Miten mokoma jotain kerhotouhuja kerkiäisi
hoidella. ;-)

>         Keskusteltiin yhdistyksen taloudellisesta tilanteesta.

Oletteko saaneet sähköpostiviestini tai edes kirjallisen
tilinumerolappuseni? Oletteko kyenneet maksamaan edes yhden ainoan
perimäni 42 mk:n tilituksen minulle?

Rahastonhoitajanne ei ole ottanut minuun pyynnöstäni huolimatta mitään
yhteyttä eikä toisaalta minulle ole kerrottu, onko osoite
hallitus@modeemi.fi toimiva vai ei.

Voitte vastata myös täällä julkisesti, jos ette osaa käyttää
sähköpostia.

Palvelimenne saattaisi tosin ilmoittaa virheellisistä osoitteesta, mutta
eihän sitä koskaan tiedä. Varmuuden vuoksi lähetän tämän nyt täysin
satunnaisesti generoituun pseudo-osoitteeseem saadakseni varmuuden;
koska olen muutenkin joutunut itse hoitamaan tiedotusasioitanne, mutten
jaksa vaivautua laskuttamaan, summa olisi kuitenkin nimellisestä 7,06
€urosta, kuten takkapuidenkin osalta, joista veloittamisesta luovuin jo
alunperin. Ja kirjallinen sopimushan on ainoastaan jäsenmaksustani.

>         Keskusteltiin kopiokoneen tilanteesta.

Ottakaa oppia elokuvasta Konttorirotat. Poikien keinolla homma hoituu.

Ja oikeus toteutuu. Kuten lopulta kaikille. *virn*

Mika.
--
Testaa, onko välityspalvelimesi konffattu oikein: http://20_.go.to/_10/]
...Pliize, dånot fock wit dislexik peeple öbout theer trabbls, olraight?