[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 17.01.2002

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:58:12 2006

[follarit erillisenä viestinä .liekkiin, crossaus kun ei ole optio]

Jussi =?iso-8859-15?Q?H=E4m=E4l=E4inen?= wrote:

> Olemme.

Hienoa. Kiitos tiedotuksesta, kolmannen kerran sitä kysyttyäni. =)

Tosin en käsitä, mikset voinut tiedottaa tuosta henkilökohtaisesti, vaan
julkkisesti? Vittuillaksesi edelleen minulle jostain hemmetin
Hookamaisesta syystä...?

> Olemme.

Hienoa. Kiitos. Kyllä se vähän tosin kestikin. Toivottavasti ette
joutununeet merkittävän (sic) suorituksen vuoksi selvitystilaan. :(

> Voitko nyt lopettaa valittamisen?

Voisitko sinä, Jussi, hidas Hämäläinen, hankkia Elämän?

Ja tehdä vaikka hieman töitä siellä yliopistolla, että edes joku
blokkaisi sen fyysisen, oikean, ei-minun-sivupersoonani (minähän olen jo
Sami Sihvosen virtuaalipersoona) SS-Lehdon hemmettiin lähettämästä sitä
laitonta tietoliikenteen häirintäänsä.

Abusea lupasin olla Minnan pyynnöstä häiritsemättä.

Mika.
--
Testaa, onko välityspalvelimesi konffattu oikein: http://20_.go.to/_10/]
...Pliize, dånot fock wit dislexik peeple öbout theer trabbls, olraight?