[manse-modeemi] Re: Ovi

Mikko Niskanen mikko.niskanen@soon.fi
Mon Jun 26 14:59:21 2006

Erkki Seppala wrote:

> Asennustiimimme asensi viikonloppuna Modeemin oven sahkolukon
> toimintaan siten, etta kun ovella sanoo "sesam", avautuu oven salpa
> hetkeksi.
>
> /opt/local/bin/sesam toimii jos olet ovi-ryhmassa. Ovi-ryhmaan paasya
> voit anoa hallitukselta. Kutsuttakoon tata kayttajaryhmaa vaikkapa
> virtuaaliavaimenhaltijoiksi, joita _koskevat nykyisia
> avaiminhaltijoita koskevat velvollisuudet_. Oven avaamista
> helpottamaan on ovella nykyaan paate, jonka sijoittelua tosin voisi
> parantaa. Oven kylkeen voisi sijoittaa numero-padin, jos sellainen
> [...]

	Heh, tämä kuulostaa oikein sopivalta vaihtoehdolta
	Modeemille. Mahdollisuuksien mukaan - jos nyt töiltä
	ja muilta harrastuksilta ehtii - olen kiinnostunut
	tästä mahdollisuudesta. Voinette tulkita tämän siis
	vapaamuotoiseksi anomukseksi.

	Lisäksi katson, että omalla aktiivisuustasollani ei
	ole syytä harkita uutta avainta, vanhaa Modeemin
	avainta en ole vielä(kään) saanut palautettua -
	olikos se Nördiän vahtimestari oikea osoite?

		-MNi