[manse-modeemi] Re: Uusi jäsen -info

Jussi Hamalainen count@theblah.org
Mon Jun 26 14:59:58 2006

Antti Jaatinen <name@example.net.invalid> wrote:

>Niin niin mutta mikseivät ne voisi päivittyä siltä koneelta jossa on
>viimeisimmäksi tehty päivityksiä?

No koska se on helpompaa hakea salasanat yhdeltä koneelta ja
levittää ne muille koneille. Saat aivan vapaasti virittää systeemin,
joka tutkii millä koneella käyttäjä on viimeksi vaihtanut
salasanansa, ja levittää sitten sen hashin muille koneille. Minä en
siihen ala. Äläkä sitten sano "NIS" tai "Per^H^H^HKerberos".

>No saisinko tästä virheilmoituksen tai salasanaa vaihtaessani muulta
>koneelta ilmoituksen että tämä vaihto ei tule olemaan pysyvä?

Tämä voisi mahdollisesti olla jopa toteutettavissa.

--
Laitteistovatsahaava,

-=[ Count Zero / TBH - Jussi Hämäläinen - email count@theblah.org ]=-