[manse-modeemi] Re: Dr. Pepperiä ja Cherrycolaa

Tiiti Kellomaki kellomat@tutor.cc.tut.e.fi.invalid
Mon Jun 26 15:07:00 2006

On Thu, 3 Oct 2002 14:21:21 +0300, Juha Suhonen
<juhas@fanta.modeemi.cs.tut.fi> wrote:
> Modeemi on järjestämässä taas yhteistilausta Dr. Pepperistä ja
> mahdollisesti myös Cherrycolasta.

PEELOT!!

Teiltä on pitkin kesää ja syksyä kyselty, aiotteko tilata juomia. Lopulta
CountZero lähestyi minua ja kysyi, hoitaisiko Radiokerho tilauksen. Otin
asian hoitaakseni, soitin myyjälle ja olin juuri alkaa ilmoitella mm.
tässä ryhmässä tilauksesta.

> Yhden pepperilevyllisen (24 tölkkiä) hinta on 21.60 euroa (eli 0.90

Tilaatte kalliista paikasta tai vedätte paljon välistä.

> Mailit tulee lähettää 11.10.2002 kello 23:59:59 mennessä. Ilmoittelen

15.10. olisi takaraja siellä, mistä minä kyselin.

> Juomavatsahaava,
> 	-- juhas

Joka ei ole tiedottamisesta kuullutkaan, kun muut modeemiaktiivit eivät
ole tilauksen suunnittelustakaan tietoisia.