[manse-modeemi] Pelitestaamaan

Petri Lankoski count@pepper.modeemi.cs.tut.fi
Mon Jun 26 15:07:14 2006

            "Hän ei ikinä tajunnut mikä häneen iski. Eräänä
             päivänä hän vain heräsi ja koko maailma oli hänen
             vihamiehensä."
            "Anna minä arvaan. Koko maailma, eli sinä?"
            "No, minulla on tuttavani..."

Future interaction Television (http://www.cs.tut.fi/~fitv/)
projektissa on kehitetty konseptia, jossa peli ja tv-sarja yhdistyvät
yhdeksi kokonaisuudeksi. Tässä tutkimuksessa on mahdollista pelata
peliä, mutta tv-sarja on olemassa vain jaksokuvauksina, joita pääsee
lukemaan pelin edetessä. Peli on www-selaimella pelattava moninpeli.
Peli alkaa maanantaina 14.10. ja kestää kymmen päivää.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: http://fitv.uta.fi/~ccpela/ilmo.cgi

Projektitutkija Petri Lankoski
Future interaction Television
Hypermedialaboratorio
Tampereen yliopisto

Lisätietoja tutkimuksesta antaa tarvittaessa projektitutkija Satu
Heliö, sähköposti: satu.helio@uta.fi, p. (03) 215 7883

--
  Petri Lankoski		Devil on the left, angel on the right
  kreivi@iki.fi              	there's no mistake