[manse-modeemi] Re: Spriten mutt?

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:12:46 2006

Anssi Saari <as@modeemi.fi> wrote:

> Mikähän tuota muttia vaivaa spritessä kun ilmoittaa että
>
> fcntl: No locks available (errno = 77)
>
> ja $MAIL on read only, joka on tietysti vähän hankalaa.

Hum... testasin tuon juuri äsken itse ja inbox (joka minulla sijaitsee
$HOME/Mail:ssa) aukesi ihan niinkuin pitikin.

Fantan ja spriten pitäisi olla jotakuinkin identtisiä asetuksiltaan
joten kun olen saanut softia toimimaan fantalla, on ne pikatesteissäni
toimineet moitteetta myös spritellä.

Pitänee katsoa kuitenkin, josko jotain olisi mennyt mystisesti särki
spritellä. Eihän tuosta koskaan voi olla varma..:)

--
- Tommi -