[manse-modeemi] Fanta ja sen screen

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 15:21:18 2006

Olen nyt hetken tehnyt syväluotaavia tutkimuksia siitä, mitä ihmettä
tuo screen oikein tekee missäkin tilassa OSF/1:ssä ja olen päätynyt
aika outoon johtopäätökseen:

Jos screeniä käynnistäessä TERM on vt100 (tällä nykyisellä
configuraatiolla mitä esim. fantalla on), takkuilee screen
mm. ikkunanvaihdoissa yms ihan järkyttävän paljon (ikkunan
vaihto/aukaisu voi kestää jopa 20+ sek).

Mutta... kun TERM onkin xterm, ongelmia ei ilmene ollenkaan.

Olisi ihan kiva keksiä hyvä Syy[tm] tuolle käyttäytymiselle... jokin
selitys sille ihan varmasti on...

Noh, jatkan syväluotaavia tutkimuksiani ja yritän keksiä tavan kiertää
tuota ihan ilmiselvää ongelmaa.

--
- Tommi -