[manse-modeemi] NUCCC 2005

Erkki Seppala flux@modeemi.cs.tut.fi
Mon Jun 26 15:21:43 2006

NUCCC 2005 lähestyy suorastaan salakavalasti, nimittäin torstaina on
viimeinen ilmoittautumispäivä.

Katselin tuossa hieman eri matkustusvaihtoehtoja, ja
opiskelija-alennuksella kustannuksia muodostuisi ehkä seuraavasti:

- Juna turkuun, menupaluu ~40e (ei huomioitu opiskelija-alennusta)
- Laiva turusta Tukholmaan (Viking Line), menupaluu ~60e (+laivalla
  ruokaa ja virvokkeita, x e..)
- Juna Tukholmasta Uppsalaan, menupaluu ~35 e (www.restplus.se, www.sj.se)
- Jotain paikallisbusseja molemmissa päissä, 20e?
- Rekisteröityminen ~40e (ja tämähän maksetaan SEKkeinä)

Aikataulullisesti menisi jotenkin siten, että juna lähtisi torstaina
klo 15, laiva klo 17:30, perillä se olisi kymmeneltä. Jatkojunia
sieltä lähtee puolen tunnin välein, joka matka kestää 40
minuuttia. Koska itse aktiviteetti on skeduloitu alkavan kello ~17, on
tässä välissä luppoaikaa.

Ehkä siis noin 190e matkasta olisi kyse. Vaihtehtoisesti lentäen
kokonaiskustannus olisi ehkä luokkaa 210e+20e+40e=270e. Matka-aika
tällöin olisi 2-3 tuntia suuntaansa, kahdella vaihdolla.

Itse tapahtuma-alueellahan järjestetään illanviettoa, luentoja
tietojenkäsittelyn saralta sekä verkostoitumista. Myös näissä
operaatioissa voi kulua kruunuja.

Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä minuun. Updaten sivuilla
(http://nuccc2005.update.uu.se/) voi kuka tahansa ilmoittautua, mutta
voin tehdä sen keskitetysti jos jonkinlainen poppoo saadaan kerättyä
torstain aamupäivään mennessä. Minulle kannattaa siis kertoa myös
halutun t-paidan koko sekä mahdolliset ruoka-allergiat.

Myös #modeemilla sopii reissun nostaa esille..

Ja tämä reissuhan on tähän mennessä joka kerta kannattanut ;).

--
     / __// /__ ____  __               http://www.modeemi.fi/~flux/\   \