[manse-modeemi] Re: Fanta

Anssi Saari as@sci.fi
Mon Jun 26 15:21:53 2006

Jussi Hamalainen <count@theblah.fi> writes:

> Asennettu.

Ääh, luulin että tulisi dynaaminenkin kirjasto luotua, mutta fantan
libtool ei ilmeisesti osaa tehdä dynaamisia kirjastoja... Xemacsin
configure ei kelpuuttanut tuotakaan.

> Jos viitsisit vielä kerran yrittää ja lisätä LDFLAGSeihin
> "-R/usr/openwin/lib" kun tuo ei löydä /usr/openwin/lib/libtt.so.2:a.

Tuon configure-skriptissä on --site-runtime-libraries joka näemmä
hoitaa asian. Mulla näyttää olevan LD_LIBRARY_PATH asetettu
osoittamaan tuonne /usr/openwin/lib:iin joten en huomannut koko
ongelmaa...

Onko tässä joku suurempi viisaus taustalla, siis dynalinkkeri ei hae
kirjastoja /usr/openwin/libistä mutta osa tuolla olevista kirjastoista
on kuitenkin symlinkattu /usr/libiin?