[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 03/200 6

Jani Lahti jani.piste.lahti@iki.piste.fi-invalid
Mon Jun 26 15:25:54 2006

Tommi Raulahti wrote:

> Mutta mihin ihmeeseen jäi taas kylpytakit? Minulla on jo pyyhkeitä yms
> riittävästi (tosin hieno modeemi kauluspaita voisi olla kyllä jees) ja
> haluaisin edustavan näköisen Modeemi kylpytakin.

Kannatettavia ideoita kaikki.

Tällä kertaa voisi miettiä pelkän graafisen logon laittamista ja jättää
sen pitkän tampereenteknillinenyliopistohuuhaan pois rumentamasta, kuten
tehtiin korkeakouluaikanakin.

//jani