[manse-modeemi] Re: Bogofiltterin säätöä

Anssi Saari as@sci.fi
Mon Apr 9 17:56:02 2007

Vesa Saastamoinen <vesas_poista@modeemi.poista.fi> writes:

> Onkos kukaan säätänyt bogofiltterin kanssa? Pistin mokoman käyttöön ja
> opettamisen jälkeenkin tuo tulkkaa noin kaikki viestit arvolle 0.52. Tuon
> pohjalta on vähän paha lajitella posteja. Kellään parempia tuloksia tai
> sitten onkos toimivampaa spämmisuodinta tarjolla?

Näyttää tuo toimivan. Syötin sille alkuvaiheessa mitä kinkkua ja
säilykelihaa nyt sattui käsillä olemaan. Aika hyvin se tuntuu täällä
erottelevan, tosin mun modeemi-osoitteeseen ei tule ihan kaikki
mahdollinen spämmi. Tähän as@sci.fi:in tulee enemmän ja siellä
Bogofilter toimii vähän huonommin, spämmiä tulee läpi ja ainakin
puoliasiallista kalaa menee spämmiksi vaikka kuinka yrittää opettaa.

Kyllähän tuossa allaolevassakin on aika paljon noita epävarmoja,
pitäisi katsoa läpi ja opettaa vähän lisää...

      3 spamicity=0.000000,
      1 spamicity=0.307065,
      1 spamicity=0.481715,
      1 spamicity=0.496929,