[manse-modeemi] Re: uutta rautaa

Anssi Saari as@sci.fi
Tue Mar 13 21:21:02 2007

Jussi Hamalainen <count@theblah.fi> writes:

> En minä muista onko siellä ollut formailia joskus vai ei. Epäilisin,
> että ei ole. Nyt on ompussa procmail kilkkeineen (ml. formail).

Kiits.

> Miksi? Myös IMAP toimii jos pitää päästä eri koneilta maileihin
> käsiksi.

Se mun frm-kötöstys ei puhu imappia :)

Mutta asiasta viidenteen, mulla on eräs tuollainen vehje jonka pitäisi
osata IMAP+SSL, mutta Modeemin mailin luku ja otsikoidenkin haku
tökkii kummasti. Olisikohan mahdollista saada aikaan jotain login
tapaista vehkeen ja postipalvelimen keskustelusta? Valmistaja
luultavasti korjaisi ongleman jos osaisin kertoa asiasta muutakin kuin
"ei toimi".