Näppärien kooderien ohjelmointikilpailu:
PRISONER'S DILEMMA - Vankipeli
Vaihe 2:n säännöt
Lue ensin Vaihe 1:n säännöt.
Siihen tulevat seuraavat muutokset:
Tämä ohjelmointikilpailu on avoin kaikille; myös niille, jotka tuntevat
ennestään Prisoner´s Dilemman, josta käytän nimeä Vankipeli.
KILPAILUN EHDOT
Kilpailutyön voi jättää koska tahansa, ja se lisätään pelien joukkoon
niin kauan kuin tämä WWW-sivu on paikallaan eikä se ole toiminnaltaan
samanlainen minkään jo jätetyn työn kanssa. Edelleenkin kiellän
sellaisten töiden lähettämisen, jotka tietoisesti synkkaavat keskenään
yhteen ja sortavat kaikkia muita. Siis työ saa kyllä tunnistaa
itsensä, mutta kukaan ei saa lähettää sarjaa töitä, jotka tunnistavat
toisensa.
Jos kilpailutyö perustaa toimintaansa johonkin valmiiseen algoritmiin,
on hyvän tavan mukaista ilmoittaa lähde.
Evoluutiotestipenkkiä ei vielä ole, enkä ole varma, kirjoitanko sitä.
Pääpalkintoa ei enää ole. Jos joku kuitenkin siirtyy kilpailun kärkeen,
saatan ottaa vapauden tarjota siitä munkin (vapaasti Hermitecin ruokala,
Hervanta, Tampere).
Tätä kilpailukutsua saa levittää vapaasti.
Tämänhetkinen versio kaikkine lähetettyine
algoritmeineen.