[manse-modeemi] Karskit miehet vittuilee tuelta. ;-)

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Fri, 18 Jan 2002 16:53:09 +0200

Jussi =?iso-8859-15?Q?H=E4m=E4l=E4inen?= wrote:

Jotain soopaa jossain, kun tuppaa soopaa...?

> Kyllä.

No voi kun kiva ja minä kun yritin joulun ja uuden vuoden kunniaksi
hieroa sovintoa ja tarjota ilmaista kuljetusta. Olinpa mä tollo. No,
eipä ole eka kerta, kun olen ollut  sinisilmäinen. Vaikka viljelenkin
hymiöitä ja suutun mikkihiirille. ;-)

Tosin Sunnu sanoi, että sanoihini kätkeytyi ilmiselvästi piikki. Kenties
niinkin. =)

> Tuskin minkään yksittäisen suorituksen takia selvitystilaan joutuu,
> vaan se on vähän pidempi prosessi.

Yrittäkää nyt sinnitellä. =)

> Olisiko sinulla tarjolla sellainen? Onhan se hyväkuntoinen ja
> vain vähän käytetty?

Ääh, mähän olen rämäpäänä tän omanikin karstoittanut jo tosipahasti.

Mutta kai niitä Ebaysta löytyy. Onhan siellä Ladan kampiakseleita ja
äkäisiä anoppejakin.

> Ja mistä päättelet, että se kuuluu minun toimenkuvaani? Sitäpaitsi

No en mistään, mutta että edes joku tekisi jotakin asialle. Finally!

> nyyssit ja varsinkin tämä ryhmä on väärä media virka-asioiden
> hoitamiseen.

Niinpä. Siksi ihmettelinkin, miksi aikuiset miehet kinastelevat
kakaramaisesti. =)

Mutta on oikeita rikollisia jahdattavana, treffit ja synttärit pukkaavat
päälle.

> Minut saa virka-asioiden puitteissa kiinni parhaiten
> sähköpostilla osoitteesta ccjuha@uta.fi.

Joo, mutta ei mulla sulle utan puolesta virka-asioita ole. Mähän hain
sun kanssasi samaa duunia ja joudun harva se päivä neuvomaan ihmisiä
samoissa asioissa piuhan ja piuhattoman läpi. :)

Minnan ja Jorin kanssa asioin, välillä Miksun. Ja sitten säännölliseti
unohtuneita peruspalvelutunnarin salasanoja käyn kyselemässä infosta.
;-)

Vaikka mitäs mä tunnarilla, kun olen ilmiselvästi Seppo Lehto, joka ajaa
kämppäni ja aulamikrojen väliä edestakaisin, kun ei osaa muuten
spooffata headereitaan. Ziish!

Mika.

P.S. En kai mä nyt sitten jäynänä pulttaakaan sitä teidän
postilaatikkoanne Seppo Lehdon ulko-oveen, vaikka olenkin skp:lainen
ikiteekkarinplanttu. ;-)
--
Testaa, onko välityspalvelimesi konffattu oikein: http://20_.go.to/_10/]
...Pliize, dånot fock wit dislexik peeple öbout theer trabbls, olraight?