[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 17.01.2002

Jussi Hämäläinen count@theblah.org
Fri, 18 Jan 2002 11:42:37 +0000 (UTC)

Pirhonen_Mika <teekkari@iki.fi> wrote:

>Tosin en käsitä, mikset voinut tiedottaa tuosta henkilökohtaisesti, vaan
>julkkisesti? Vittuillaksesi edelleen minulle jostain hemmetin
>Hookamaisesta syystä...?

Kyllä.

>Hienoa. Kiitos. Kyllä se vähän tosin kestikin. Toivottavasti ette
>joutununeet merkittävän (sic) suorituksen vuoksi selvitystilaan. :(

Tuskin minkään yksittäisen suorituksen takia selvitystilaan joutuu,
vaan se on vähän pidempi prosessi.

>Voisitko sinä, Jussi, hidas Hämäläinen, hankkia Elämän?

Olisiko sinulla tarjolla sellainen? Onhan se hyväkuntoinen ja
vain vähän käytetty?

>Ja tehdä vaikka hieman töitä siellä yliopistolla, että edes joku
>blokkaisi sen fyysisen, oikean, ei-minun-sivupersoonani (minähän olen jo
>Sami Sihvosen virtuaalipersoona) SS-Lehdon hemmettiin lähettämästä sitä
>laitonta tietoliikenteen häirintäänsä.

Ja mistä päättelet, että se kuuluu minun toimenkuvaani? Sitäpaitsi
nyyssit ja varsinkin tämä ryhmä on väärä media virka-asioiden
hoitamiseen. Minut saa virka-asioiden puitteissa kiinni parhaiten
sähköpostilla osoitteesta ccjuha@uta.fi.

--
-=[ Count Zero / TBH - Jussi Hämäläinen - email count@theblah.org ]=-