[manse-modeemi] Re: OE & khjaok

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Wed, 09 Jan 2002 00:14:27 +0200

Jouni Karhu wrote:

> toisin kuin Pirhonen tässä implikoi, minä en ole lähettänyt hänelle
> sähköpostia.

En implikoinnut niin. Sanoin että eräs, jonka kyllä kaikki tietävät,
mutta hänen kanssaan sovimme asian jo kahden kesken. Toivoakseni.
Lakinaisellani on aivan oikeitakin töitä eikä aikaa peelojen
kinastelulle. Kenties trollasin, mutta ärsytettynä.

> sähköpostiviestiä, joissa hän jatkaa Modeemille ja modeemilaisille
> vittuilua. Mutta mitäs pienistä.

Älä jaksa valehdella, en minä teille ainakaan kunnolla vittuillut ole.
:)
Suuri osa modeemilaisista on ystäviäni. Mutta muutama herjaa minua
jatkuvasti minua täysin tuntematta ja olen saanut kuulla perättömiä
juoruja itsestäni. Alkoi kieltämättä lopulta vituttaa. Vaikka
pitkäpinnainen olenkin, kuten Sunnu hyvin tietää.

Tältäkin palvelimelta löytyvät alkuperäiset herjaviestit
jäsenhakemukseni hylkäämisestä. Varmistin vain että muistan, mistä
puhuttiin.

> Hehe, manse.toasissahan sitä olisikin ollut varmasti aiheellista tätä
> juttua jatkaa.

No se nyt oli lipsahdus. Mutta minä en olekaan oikealla tavalla asioita
osaava nörtti. ;-)

Mutta sitä kautta kierrätin oleellisen asian omaan ryhmäämme niistä
hisseistä. Ja pieni vittuilu piristää aina kehoa ja mieltä.

Saunalla kyllä meni yli, myönnän. Mutta mulle ei vittuilla... =)

--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>
teekkari@iki.fi € [Testaa rikkooko proxysi RFC:tä:http://20_.go.to/_10/]