[manse-modeemi] Re: Ostakaa Elämä & kohteiden hissit ja ovet kuntoon

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Sun, 06 Jan 2002 21:39:19 +0200

Jouni Karhu wrote:

> Luuletkos tosiaan, että kukaan olisi isommin korvaansa lotkauttanut
> tuosta alkuperäisestä uhopostistasi, ellet olisi jostain

Kukahan se lähetti minulle laittoman uhkauksen henkilökohtaiseen
sähköpostiin aiemmin uhottuaan _varastaa_ minulta rahaa...?

Eräs luonnevikainen henkilö. Muiden aivovammaisten on turha alkaa
julkisella foorumilla loukata henkilökohtaisesti ilman perusteita,
roight?

> Vetäydynkin tästä nyt kasvattamaan niitä kasveja ja runkkaamaan

En väittänyt sinun enkä herra tuomion kasvattaneen mitään.

Tyhmätkin voivat opetella lukemaan ja tulkitsemaan lukemaansa.

> Sormusten herran ja Liftareiden käsikirjan parissa ja puristelemaan
> finnejä.

Olen pahoillani, ettei minulla ole finnejä eikä läskimahaa.

Palaan siis *n*xien sijaan naisten pariin. Tosin heillekin kelpaa apu
tietokoneasioissa. Mutta minkäs teet. Se on mun kohtalo. Teillä on
omanne.

En aseta follareita, koska peelot eivät niitä noudata. Ei sitten
liekitetä.

Kun kuitenkin saan tilaamatonta roskapostia eli tietoliikenteen
häirintää sähköpostiini. =(

--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>
teekkari@iki.fi € [Testaa rikkooko proxysi RFC:tä:http://20_.go.to/_10/]