[manse-modeemi] Re: Modeemin tulevaisuus...onko sellaista?

Jussi Hämäläinen count@theblah.org
Mon Jun 26 14:52:18 2006

Jouni Karhu <kurgan@modeemi.cs.tut.fi> wrote:

>No järjestäkääpä vaikka tietokonedemoiltoja jossain auditoriossa
>isolla kankaalla ja hyvällä äänisysteemillä. Luulisi sinne jonkun
>maksavan vähän sisäänkin, päätellen siitä armottomasta tungoksesta
>joka oli silloin, kun viimeksi olen moisen huomannut täällä päin
>järjestettävän.

Sinänsä ihan hyviä idea aktivoida ihmisiä paikalle, mutta se ei
pelasta meitä konkurssilta. Tarvitsisimme tulonlähteen, joka toisi
nettona kassaan noin 1500mk/kk seuraavan vajaan kolmen vuoden ajan.

>Eri asia onkin sitten oikeudet jne., tietääkös joku moisista yhtään
>mitään?

Hmm, kai demoja saanee esittää kun niitä kerran demopartyilläkin
esitetään.

--
-=[ Count Zero / TBH - Jussi Hämäläinen - email count@theblah.org ]=-