[manse-modeemi] Re: Modeemin tulevaisuus...onko sellaista?

Jouni Karhu kurgan@modeemi.cs.tut.fi
Mon Jun 26 14:52:19 2006

jpohamal@modeemi.cs.tut.fi (Jussi Hämäläinen) wrote:
>Prioriteetit ovat kuitenkin aika selvät: ensimmäiseksi, siis juuri
>_NYT_ ja _HETI_, meidän on keksittävä joku uusi tulonlähde
>pelastuaksemme konkurssilta. Sitten kun talous on edes jollain
>tavalla turvattu, voidaan keskittyä miettimään miten yhdistys
>saataisiin jälleen kiinnostavaksi.

No järjestäkääpä vaikka tietokonedemoiltoja jossain auditoriossa
isolla kankaalla ja hyvällä äänisysteemillä. Luulisi sinne jonkun
maksavan vähän sisäänkin, päätellen siitä armottomasta tungoksesta
joka oli silloin, kun viimeksi olen moisen huomannut täällä päin
järjestettävän.

Eri asia onkin sitten oikeudet jne., tietääkös joku moisista yhtään
mitään?

--
'I have something to say!   |  'The Immoral Immortal'   \o  JJ Karhu
It is better to burn out,   |  -=========================OxxxxxxxxxxxO