[manse-modeemi] Re: Modeemin tulevaisuus...onko sellaista?

Jussi Hämäläinen count@theblah.org
Mon Jun 26 14:52:26 2006

Mikko Suonio <suonio@cc.tut.fi> wrote:

>Tilastolla havaittujen vikojen määristä ja korjausajoista, esimerkiksi.

No ei tuollaisia asioita tilastoida. Vikoja korjataan sitä mukaa
kun niitä ilmaantuu tai kun joku niistä ilmoittaa. Jonkinlainen
bugiraportointisysteemi on käsittääkseni kuitenkin rakenteilla.

>Kiitos. Minulla ei ole aikaa säätää laitteita, mutta tulen mieluusti
>mukaan suunnittelemaan ja käyttämään itseäni sopivaa järjestelmää,
>mikäli sellainen Modeemista löytyy.

Ehkä sellaista ei heti Modeemista löydy, mutta jos osallistut
aktiivisesti kehitykseen, se varmasti myös kehittyy toivomaasi
suuntaan.

--
-=[ Count Zero / TBH - Jussi Hämäläinen - email count@theblah.org ]=-