[manse-modeemi] Re: Modeemin tulevaisuus...onko sellaista?

Tommi Raulahti drdoom@modeemi.fi
Mon Jun 26 14:52:25 2006

Mikko Suonio <suonio@cc.tut.fi> wrote:

> Te osaatte ylläpitää koneita, joten miksi ette myy käyttöoikeuksia?
> Minä maksaisin kuukausimaksua, jos järjestelmässä olisi selkeä varmuus-
> kopiointi-ja palautuskäytäntö, ajantasalla oleva tiedotus vioista
> ja julkiset vikailmoitukset/työjonot.

Syy miksi EMME myy intternet yhteyksiä on siinä, kun EMME ole ISP.
Modeemi käyttää laitoksen meille antamaa kaistaa maksamatta siitä
mitään (mistä _erittäin_ lämmin kiitos jälleen kerran Jaffalle ja
kumppaneille) ja koska olemme Funet:n piuhassa kiinni, emme saa
veloittaa verkonkäytöstä jäsenistöltämme penniäkään. Jos haluaa kuulla
muita hyviä syitä miksi emme voi veloittaa mitään yhteyksistä,
kannattaa kysellä lintulan ylläpidolta lisää, ne osaa kertoa..:)

--
- Tommi -