[manse-modeemi] Re: WappuKrilli ma 30.4. klo 16-

Marko Heikkinen hema@heman.net.invalid
Mon Jun 26 14:52:34 2006

pekangas@students.cc.tut.fi (Petteri Kangaslampi) writes:

> Vappu uhkaa taas kerran, joten lienee aika nauttia krillin antimista ja
> hyvästä seurasta. Aito wappusääkin on tilattu.

Kai krilli on jo testattu jotta sen toimintaan voidaan luottaa? :)

> Aloitusajankohdaksi on ehdotettu kello 16, vappuaattona tapahtuu kuulemma
> jotain muutakin jossain. Krillausta voidaan jatkaa niin pitkään kuin intoa
> riittää, joten myöhemminkin sopii tulla paikalle.

 Henk. koht. olen Pirkkalassa 15.50 jos Finnair suo joten
toivottavasti krillaajia riittää ainakin tunniksi ettei tarvi yksin
sateessa krillata..

        //hema