[manse-modeemi] Re: WappuKrilli ma 30.4. klo 16-

Petteri Kangaslampi pekangas@cc.tut.fi
Mon Jun 26 14:52:35 2006

On 29 Apr 2001 20:15:14 +0300, Marko Heikkinen <hema@heman.net.invalid> wrote:
>Kai krilli on jo testattu jotta sen toimintaan voidaan luottaa? :)

Ymmärtääkseni on testattu, mutta pohjaritilä/arina/whatever alkaa
vetelemään viimeisiään. Ratkaisuehdotuksia on esitetty, suorittaakkin saa,
itse en ole nähnyt miten lopussa tuo on. No, hätätapauksessa pitää
kehittää jostain uusi krilli, vaikka onhan aika heikkoa jos reilun satasen
halpistute ei kestä kuin kolme kesää aktiivikäyttöä ja sateessa
seisottamista.

> Henk. koht. olen Pirkkalassa 15.50 jos Finnair suo joten
>toivottavasti krillaajia riittää ainakin tunniksi ettei tarvi yksin
>sateessa krillata..

Jos lupaat tuoda tuliaisia O:-)

Petteri