[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 14.05.2001

Mika Pirhonen mika@pirhonen.com
Mon Jun 26 14:52:54 2006

Suntioinen Ari wrote:

> Miksi sinua ei hyväksytty jäseneksi?

Mistä _minä_ sitä tietäisin, sehän on hallituksen päätös, jota ei
käsittääkseni tarvitse minulle perustella...? Mutta, rehellisesti
sanoen, mua evVvk. :)

Btw, ovela varainkeruukampanja noin kaikenkaikkiaan... ;-) *huono vitsi*

> Saitko siihen mitään järkeviä perusteita

LOL...! ;-) *repee*

> tai onko sinulla jotain omia aavistuksia?

Toki. Mutta evvk, kuten jo edellä totesin. Raha olisi kelvannut, minä
en. So f'n what.

> Teitkö jotain pahaa

Ilmeisesti olen haitannut yhdistyksen toimintaa järjestelmällisesti ja
määrätietoisesti.

(...Tai sitten hookahypyn laistaminen oli vakavampi virhe kuin osasin
aavistaa...?!) ;)

> vai eikö joku/jotkut hallituksen jäsenet vaan pidä sinusta?

Musta tuntuu että nyt sä lähentelet asian ydintä. =)

.mIKA
--
- - http://www.mika.pirhonen.com/ (http://pcuf.fi/~cooler/gsm/kolmegee/)
 - - "Entä kuka mahtoi söhertää koulureppuihimme kestotussilla 'Aku-setä