[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 14.05.2001

Jani Lahti ace@XX-iki.fi (Jani Lahti)
Mon Jun 26 14:52:57 2006

Mika Pirhonen <not-guilty@innocent.com> writes:

>Mistä _minä_ sitä tietäisin, sehän on hallituksen päätös, jota ei
>käsittääkseni tarvitse minulle perustella...?
>
>LOL...! ;-) *repee*

Mitäänhän en tiedä, mutta jos Mikan ulosanti myös naamatusten
on yhtä ilmeikästä kuin vaikkapa tuo lyhyt yllä esiintyvä rasit-
tavan näköinen ascii-representaatio, niin saatan minäkin arvail-
la syitä. Mutta eipä sillä, meillä kaikilla on oikeus olla sitä
mitä me olemme niin kauan kuin pysytään lain ja hyvien tapojen
rajoissa.

>Ilmeisesti olen haitannut yhdistyksen toimintaa järjestelmällisesti ja
>määrätietoisesti.
>
>(...Tai sitten hookahypyn laistaminen oli vakavampi virhe kuin osasin
>aavistaa...?!) ;)

Voisin minäkin tässä solidaarisuuspuuskassani tunnustaa, että
vajaan kymmenen Modeemi-vuoteni aikana en ole ikinä edes yrit-
tänyt hypätä Hookaa. Juoma kyllä maistuu. Kohta varmaan musta-
paidat aloittavat erottamisprosessin.

--
jani.lahti@XX-iki.fi  --  http://www.iki.fi/jani.lahti/  -- 050 345 0030
          Todelliset kunniamerkit näkyvät vain saunassa. -- T.Rautavaara