[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 14.05.2001

J{rvinen Hannu-Matti hmj@kuukkeli.cs.tut.fi
Mon Jun 26 14:52:58 2006

In article <9drngp$d9t$1@baker.cc.tut.fi>,
Suvi Melakoski  <sunnu@cc.tut.fi> wrote:
> [...]

>Mielenkiintoista sinänsä, että kerhon säännöt sanovat:

>3.JÄSENET
>1.Yhdistyksen jäseniä ovat varsinaiset jäsenet ja kunniajäsenet.
>2.Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä jokainen henkilö,
>joka haluaa edistää yhdistyksen tarkoitusta. Yhdistyksen varsinaiset
>jäsenet hyväksyy hallitus.

>Ymmärtääkseni siis sääntöjen mukaan ainoa peruste hylätä hakemus on,
>ettei ko. henkilö halua edistää yhdistyksen tarkoitusta. Ihan jänskää
>olisi kuulla, millä mittareilla hallitus tätä halua on vertaillut

Näin minäkin olen kuvitellut.  Voisin kuitenkin olettaa, että kerran
erotettua ei tarvitse ottaa takaisin, mutta että alkajaisiksi
päätetään olla ottamatta on kyllä aika kummallinen päätös.

>Oletuksenahan on tietenkin, että hallitus ei toimi sääntöjen vastaisesti,
>eihän?

Modeemin hallitus (tai johtokunta) ei aina ennenkään ole ollut
aina tietoinen säännöistä.

Jäsenenä - jos minua ei sattumoisin ole erotettu, eihän sitä koskaan
näemmä voi olla varma - haluaisin tietää päätöksen perustelut.  Tuo
hookahomma ei pidä vettä...

hmj
--
Hannu-Matti Järvinen, hmj@cs.tut.fi