[manse-modeemi] Re: Hallituksen kokouksen pöytäkirja 14.05.2001

Mika Pirhonen mika@pirhonen.com
Mon Jun 26 14:52:59 2006

J{rvinen Hannu-Matti wrote:

> Näin minäkin olen kuvitellut.  Voisin kuitenkin olettaa, että kerran
> erotettua ei tarvitse ottaa takaisin, mutta että alkajaisiksi

No, lähdetään nyt kuitenkin siitä, että luulin Modeemia _yhdistykseksi_,
mutta tällaisen _kerhon_ jäseneksi en edes halua. :)

...Vaikka välillisesti minua puolustanut ystäväni sen jäsen onkin.
*empatia*

> päätetään olla ottamatta on kyllä aika kummallinen päätös.

What ever. Modeemi ei tämän insidentin perusteella ole vakavasti
otettava yhdistys. Nimim. sentään merkittävien tamperelaisten
yhdistysten ja kerhojen hallitusten jäsen tai niiden läheinen bulvaani.
;-)

> Modeemin hallitus (tai johtokunta) ei aina ennenkään ole ollut
> aina tietoinen säännöistä.

Minun tarkoitukseni kenties olikin sohaista muurahaispesää ja puhkaista
siellä muhiva mätäpaise... *virnistää ärsyttävästi* ;-)

> Jäsenenä - jos minua ei sattumoisin ole erotettu, eihän sitä koskaan

;)

> näemmä voi olla varma - haluaisin tietää päätöksen perustelut.
> Tuo hookahomma ei pidä vettä...

Ääh. Se oli minun omaa vitsailuani infantiilien infantiilien
hiekkalaatikkoleikkien peittelemiseksi, koska minulla ei ole ollut
aiettakaan haitata yhdistyksen toimintaa, vaan lähinnä päinvastoin. :)

Totuushan on se, ettei minua ole mitenkään informoitu tästä päätöksestä,
satuin vain huomaamaan sen itse eilen (torstaina) newseistä samalla kun
otin talteen Cooper-kutsun. ...Juu, ei tarvitse pelätä, että tulisin
sinne! ;-) ...Vaikka se kuulemma onkin perinteisesti ollut "avoin"
tilaisuus. Astma kuitenkin vaivaa edelleen sen verran, ettei kolme
tonnia välttämättä vielä menisi rikki. ;)

No, juon tuon viimeisen Mjs:n tarjoaman oluen ja harkitsen sitten
uudelleen, alennunko enää ottamaan kantaa tähän asiaan. Ystäväni ovat
edelleen tervetulleita mihin ikinä olenkaan kutsun heille esittänyt.
Vihollisia minulla ei ole. Lapset ovat lapsia ja pojat poikia. =)

Positiivista, jos sain edes keskustelua aikaan yhdistyksen tilasta,
toiminnasta ja tulevaisuudesta. Sori mun asenne. (Jos nimittäin iloisen
kaverin hymiöt v*tuttavat...)

.mIKA
--
- - http://www.mika.pirhonen.com/ (http://pcuf.fi/~cooler/gsm/kolmegee/)
 - - "Entä kuka mahtoi söhertää koulureppuihimme kestotussilla 'Aku-setä