[manse-modeemi] Re: /work hajosi

Timo Hirvi tmhirvi@iki.fi
Mon Jun 26 14:53:12 2006

Herranen Henrik <leopold@assari.cc.tut.fi> kirjoitti:

> Olet sekoittanut vittuilun ja myönteisyyden.

Olet sekoittanut sarkastisen vittuilun ja suoran vittuilun.

Minusta Mikalla oli varaa vittuilla, koska häntä ei hyväksytty vaikka
hän olisi voinut edistää yhdistyksen tarkoitusta, mutta minäpä olenkin
Mikan kaveri. Mielipiteeni on siis puolueellinen.

En vaan tiedä, huvittaako minuakaan edistää yhdistyksen tarkoitusta,
kun kavereitani ei hyväksytä mukaan yhdistyksen toimintaan. Ei se
ainakaan innostusta lisännyt. Ihmekös tuo, jos toisaalta valitetaan
jäsenistön passiivisuutta ja toisaalta jätetään aktiiviseksi tiedetty
tyyppi hyväksymättä jäseneksi nähtävästi yhden saunaillan aikana
tapahtuneen käyttäytymisen perusteella.

Välillä on käynyt jopa mielessä tokaista "Pitäkää suvaitsematon
äijäkerhonne" ja erota. Ehkäpä minuakaan ei enää hyväksyttäisi
uudelleen jäseneksi, koska minunkaan saunailtakäyttäytymiseni ei ole
yleensä samanlaista kuin perinteisten modeemiaktiivien. Seuraavaan
hallitukseenkaan ei huvita pyrkiä mukaan vain muuttamaan asenteita.

--
Timo Hirvi