[manse-modeemi] Re: /work hajosi

Mika Pirhonen mika@pirhonen.com
Mon Jun 26 14:53:14 2006

Timo Hirvi wrote:

> Olet sekoittanut sarkastisen vittuilun ja suoran vittuilun.

Ääh. Nyt meni kaikki sekaisin. :( ...Erillisiä asioita. Tuo asennejuttu
oli viittaus juttujeni hymiöihin, ...jotka tosin nekin tuntuvat
vituttavan harvinaisen monia. ;-)

> Minusta Mikalla oli varaa vittuilla, koska häntä ei hyväksytty vaikka

No okei, taisin myös vähän vittuilla kun se lienee ryhmän main issue
nykyään. Sori. :-/

> mutta minäpä olenkin Mikan kaveri. Mielipiteeni on siis puolueellinen.

Sussa täytyy olla jotain vikaa...?! ;) Kuten aika monissa fiksuissa,
mukavissa ihmisissä. =)

[Kuinka ollakaan, mp3-kilke alkoi tunkea pihalle Ismo Alankoa. "Vittu
kun vituttaa". Sopiikin hyvin teemaan. Ei hymiötä tähän, ettei menisi
hyvä vitutus pilalle. *hymyilee*]

> En vaan tiedä, huvittaako minuakaan edistää yhdistyksen tarkoitusta,
> kun kavereitani ei hyväksytä mukaan yhdistyksen toimintaan. Ei se

Sinä et sentään _pyytänyt_ minua mukaan kerhon toimintaan, kuten muutama
muu aktiivi tässä vuosien varrella ja etenkin viime aikoina. LOL! :)

Asennevammaisuus ja iänikuiset ennakkoluulot nörttiyttä kohtaan olisivat
kai kuitenkin olleet oikea tapa suhtautua...? Erehdyksenihän oli se
ilmeinen virheanalyysi - ryhmässä pulppuilleen yhdistyksen tulevaisuutta
koskeneen keskustelun seuraamisen jälkeen - että yhdistys haluaa tulla
lähemmäksi kuolevaisia ihmisiä, vaikka nämä eivät bitin sielunelämää
tarkalleen tuntisikaan; oltaisiin jopa valmiita kädestäpitäen
näyttämään, miten bitti elää - sen perinteisen Dr Pepperin ja kernelin
debuggauksen seasta öristyn rtfm!:n sijaan -, jos vaikka sillä tavalla
saataisiin uusia (ki)innostuneita jäseniä.

...Ja kaipa sitä humanistin kuitenkin kannattaa pitää tietty etäisyys
teekkareihin anyway. :-)

(Rauhoittukaa hyvät ihmiset; eiköhän tässä jokaisella ole ollut
tarkoitus edistää yhdistyksen tarkoitusta, kullakin oman parhaan
käsityksensä mukaan. Minä poistun takavasemmalle, koska en mahdu mukaan.
Kyllähän tyrmäävä ulkopuoliseen suhtautuminen toki loukkasi, mutta sen
kanssa on vain elettävä. Itsehän menin vitsailemaan sarkastisesti, tosin
itseironisesti, mutta artikulaationi ei koskaan olekaan oikein kaikille
auennut. Eikä aukene.)

42.

.mIKA
--
- - http://www.mika.pirhonen.com/ (http://pcuf.fi/~cooler/gsm/kolmegee/)
 - - "Entä kuka mahtoi söhertää koulureppuihimme kestotussilla 'Aku-setä