[manse-modeemi] Re: loppujen kamojen treidausta

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:56:51 2006

Tommi Raulahti wrote:

> Onnea voittajalle. Pääsit juuri score fileeseeni.

Arvaa kiinnostaako? Reaalimaailmassa sinun scoresi on...hmmm...olkoon.

Ainoastaan se, että Sunnu on sinun ajattelemattomia laukomisiasi minulle
kahdenkesken puolustellut ja sanonut sinun olevan oikeasti ihan fiksu
tyyppi, estää minua luomasta sinusta minkäänlaista muuta mielipidettä.

Vaikka sinulla onkin luonnevika, älä tee siitä henkilökohtaista, ok?
Muutamaa vielä teini-ikäänsä elävää jäsentä lukuunottamatta minulla on
joukossanne myös paljon hyviä, fiksuja ystäviä. Enhän muuten olisi
tehnyt hyväksenne koskaan mitään saati yrittänyt lopulta liittyä
jäseneksi...?!

Peseydyin, pukeuduin ja jos olisin saanut yhden pienen anteeksipyynnön
omani vastineeksi, olisin voinut jopa järjestää köyhälle kerhollenne
ilmaista kuljetusapua, vieläpä näin kiireisenä aikana. Mutta on minulla
tärkeääkin tekemistä, okei. Jotkut jopa maksavat palveluksista ja
varakkaita kehtaan laskuttaa. Siis viittaan nyt yhteisöihin, en
yksilöihin, toim.huom.

Minä olin ja olisin vieläkin valmis paiskaamaan tassua, koska _minä_ en
ole kusipää, vaikka osaan tarvittaessa (ja ajoittain vahingossa :( )
sellaista esittää, riippuen vastaantulevista elämättömistä pelleistä.

Mutta sinähän et tätä näe, koska et ole valmis aikuistumaan. Sääli. :(

Mika. =Vu^H^HKuukauden Peelo(tm), tosin myöntäjätaho oli syyntakeeton.=

PS2: ...Sinulta lienee turha odottaa joulumieltä edes lasten hyväksi...?
--
  :) :)   Klikkaa markka lapsosille ja itsellesi hyvä joulumieli!  (: (:
  Joululahja SOS-lapsikylälle: <URL:http://www.santaclausplaza.com/sos/>