[manse-modeemi] Re: loppujen kamojen roudausta

Pirhonen_Mika mika.k.t.pirhonen@iki.fi
Mon Jun 26 14:57:04 2006

Tommi Raulahti wrote:

> Onnea voittajalle. Pääsit juuri score fileeseeni.

Ohjaanko tämänkin viestin lakimiehelleni sekä poliisin tutkittavaksi?

Vai alanko minäkin lähetellä sinulle tilaamatonta tietoliikenteen
häirinnän tunnusmerkit täyttävää henkilökohtaista roskapostia, kuten
juuri teit minun aiemmin niin siveelliselle ja turmeltumattomalle
postilaatikolleni?

Aikuistu ja opettele netiketti, okei? Muutama vuosi siihen voi mennä,
mutta olen toistakymmenvuotisen Internet-urani aikana jo tottunut
ikuiseen syyskuuhun, joten en jaksa välittää kaikista lapsellisuuksista,
en edes lievähköistä yhdistyslakiin tai tietoliikenteen häirintään
liittyvistä rikkomuksista. Etenkin kun suurin osa modeemilaisista on
järkeviä, jopa nuoremmasta polvesta.

Case closed. Tai sitten jatketaan lähipäivinä, kuten _uhkailit_.
Toivottavasti järkiinnyt ajoissa. Laiton uhkaus on rikos, btw.

Jos jatkossa lähestyt minua sähköpostitse, otan yhteyttä viranomaisiin.
Minulla olisi töitäkin tehtävänä, joten en kaipaa enempää roskapostia.

Sunnulle annan luvan toimia välittäjänä, kuten aiemminkin. Ja kuka
tuhansa muukin saa lähettää asiallista postia. Häirinnästä teen
ilmoituksen.

Jo rauhoittuneena, ja edelleen posteja edelleen asianomaisille
viranomaisille ohjaamatta,

Mika. *Minulla on Elämä, raskaana oleva maailman ihanin ja
kaunein tyttöystävä, eikä aikaa kaikenmaailman
       pätemisentarpeisille ääliöpeeloille friikeille*
--
Mika Mikkis K.T. PuuhaPete Pirhonen @ <http://iki.fi/mika.k.t.pirhonen/>
teekkari@iki.fi € [Testaa rikkooko proxysi RFC:tä:http://20_.go.to/_10/]